Kirjutas

Esimesed kliendid on juba tellinud ja süsteem toimib ideaalselt. Pakume parima hinnaga i-Aicon, Katun, Integral jms analoog toonereid. Registreerides ärikonto saate automaatselt -10% soodustust!
Päev oli toimekas ning tuli välja ka pisivigu, mille kallal me nüüd töötama hakkame. Aga miks peaks äriklient kasutama B2B keskkonda tellimiseks?
– Tellimine B2B keskkonnast – tellida saab mõne klikiga ja edasine on kõik automaatne.
– Teeme sulle personaalse hinnakirja otse kontole ning lubame, et saate vähemalt -10% veebihindadest!
– Ei mingeid kõnesid ega e-mailide saatmisi, et kaupa tellida!
– Kiire korduvtellimus, garantiivormi täitmine ning online klienditeenindus.
– Kontor Tallinnas. Tarne sama kiire nagu alati!
– Suurem valik toonereid, tinte, printereid + kohe nähtaval laoseis!

Meie kõik analoog toonerid, mis on müügis on PREMIUM kvaliteediga. Paljudel klientidel on i-Aicon roheline karp vägagi tuttav, kuid Tahmakeskus pakub seda parima hinnaga turul.
Kuidas me saame sellist hinda lubada tooneritele? 
Lihtne! Kuna meie B2B platvorm on täisautomaatne ning arved jms liiguvad klientidele ja raamatupidamisse automaatselt siis meil puuduvad inimtööjõu kulud. Puhtalt tänu sellele saame me lubada parimaid hindu Eestis.
Mis siis kui hind ei ole piisavalt hea?
Sellisel juhul on meil kehtiv Parima hinna garantii. Võta meiega ühendust helistades või saada e-mail ning me vaatame teie firma tellimused ja hinnad üle. Suhtleme teiega ning leiame koos lahenduse, et pakkuda parimaid hindu ja ainult parimatele toodetele!
Kui esineb praake.
On asi varasemast lihtsam – täida B2B keskkonnas garantiiavaldus ning uus tooner tuleb sulle teele. Rõhutame, et ka seda tehes ei pea te saatma e-maile ega helistama. Kõik on automaatne!
Toode on 0 laoseisuga?

Aga jõuab sulle nädala jooksul ikka kohale. B2B keskkonnas on tooted alati tellitavad – vähem peavalu ja puuduvad üllatused. sa TEAD, kui toode pole järgmiseks päevaks kohal!